AA here I come

Godmorgon!

Nu ska jag snart sticka in till stan, ta ut pengar (så här himla tidigt...annars kommer jag bara glömma det under dagen jag lovar).
Jag har lovat att ringa och väcka Shvan (antagligen) så jag måste göra det innan jag går ut i det snöblandade regnet. Som tur var ska vi antagligen vara inne hela dagen i SVT's studo.

Jaja jag skriver mer senare! Jag slutar jobba 6 ju, men kanske hinner lägga in ett inlägg under dagen vem vet!
Jag får hoppas att en bloggare (utan Shvan som bloggar med) ska dit också, som han verkar göra!
Puss på er


Vem orkar seriösa bilder på en morgon?

Kommentarer:

1 rebecca:

sv: det låter bra, fast böckerna blir bättre EFTER man har sett filmen för då har man lixom redan bilderna på de romantiska stunderna i hjärnan (a) :D

2 elin:

sv: tack, tack :)

3 Julia:

Jo jag vet, väldigt stor skillnad men det är jag! Bilderna i headern är gamla, minst två år och profilbilden är ny, kanske två veckor, har precis färgat håret mörkt där ;D



HUGS

4 Maria:

haha men bilderna är söta =)

5 SUSAN:

give me a vote



http://modelljakten.se/foto/4299



PUSSAR

6 jossan:

lycka till :)

7 P U S S Y D O L L:

Sv; Tack så mycket! :) Vad söt du är ! I headern så liknar du exakt en dotter som är med i Irene Huss. :)

8 Madeleine:

ha en bra dag !

9 Jennie:

Tack så mycket :)

Kommentera här: