50 års fest på gång


Klänning från Indiska (ca 1 år gammal)



Just nu har jag lite ryck på mig själv, mitt minne är inte det bästa när det kommer till namn och likande som ni kanske kommer ihåg att jag har sagt. Men nu hittar jag inte någoting alls som jag hade tänkt ha idag, jag brukar alltid ha koll på mig själv och saker jag äger (läs kontrollbehov) så jag är väldigt irriterad.
Gästerna kommer iallafall om en timma ungefär och innan dess ska en del fixas.

Nu blir jag snart galen

EDIT: haha jag hittade den! Äntligen, alltid på sista stället man letar på eller hur?
Jag röjde runt i hela mitt rum och gick ner och fråga min mamma om jag hade lånat ut det till henne, men icke. Det låg på ett ställe som är ganska ovanligt att ha saker i.
Varför ska det alltid vara så? Oftast hittar man sakerna dom dagarna man verkligen inte behöver dom, eller så hittar man dom aldrig.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer:

1 gabriella:

Är du skådespelerska? Har du varit med i nå speciella filmer? Svara gärna i min blogg :)

2 Erica:

Fin klänning! Hoppas det blir kul ikväll (:



sv: Jag tycket att alla ska prata i sömnen ibland, det är så roligt ^^

3 Nicki:

svar: ohja tänk så mycket jag längtar då haha :D

4 Ida Andersson:

Hej! Jag vill än en gång tipsa om min blogg, den handlar om hur vardagen ser ut för en helt vanlig tonåring. Mer musik, bilder osv kommer komma upp på bloggen inom kort. Jag älskar verkligen att blogga så det skulle betyda mycket för mig om ni ville läsa den varje dag och komentera ibland. Om ni inte kommer ihåg blogg-adressen så är det bara att spara www.anderssonsliv.blogg.se i era favoriter. Den här "reklamen" för min blogg kommer komma upp i princip varje dag på lite olika bloggsidor! håller tummarna för att ni ska läsa nu då

5 CARRO - ThinkPink ♥:

Vilken söt klänning!

6 [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

SVAR;

Det har jag haft! :]]

Har din dag varit bra? :*

7 Maria:

otroligt söt klänning =)

8 Emma Gynning:

Nä! Vill bara åka nu! Kram

Kommentera här: