140109 outfit


Klänning från HM
Leggins med Fleece - Ullared


Jag sitter och kollar på Unga Mödrar, och skrattar lite lätt när man ser att en av tjejernas mormor står och fotar som skam under en förlossning.
Den unga mamman har sin kille med sig, men hade jag vart hennes mormor hade jag inte stått lugnt bredvid och fotat när hon skriker.
Jag tycker inte att unga föräldrar förstör sina liv, har dom tänkt igenom det och kan göra det och VILL göra det; why not?
Det är väldigt många som är väldigt trångsynta när det kommer till sånt här, tider har förändrats och ungdommar klarar sig bättre nu än innan eller hur?
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 erika:

kommer du vara med i andra avenyn nått dom här avsnitterna? =)

2 Toby Hagberg:

Min tjejkompis har likadan "klänning" i både svart och grå! Den är skitsnygg dendär. :-)



Tack så mycket!

3 Olessia:

Jag håller med dig :) dom förstör inte bara deras liv, även barnets

4 J:

Fin header :)

5 Angelica:

absolut att unga mödrar klarar sig bra , herre gu man växer nog enormt mkt som person och mamma roll under de 9 nånaderna man har bebisen i magen bara .

6 Anna:

Riktigt mysig klänning. :)

7 Henna:

jo hoppas jag också :D jag tror vi kommer spela väldigt bra då :)

8 Emma:

snygg klänning!

9 TOVE GUSTAFSSON:

SV: hihi B&J's in my <3 :D

Vilken e din favorit av B&J's glass?



Fin blogg föresten! ^^

10 nathalie:

jätte snyggt verkligen (:

11 Sandra:

Åh! vill ha klänningen :D den var verkligen i min smak.

Kommentera här: