130109



Kör en dagens outfit, det verkar ju vara så himla populärt eller?
Flera pratar om att dom vill ser det mer i bloggen iallafall

Klänning - Från Gina Tricot
Leggins med fleece i (perfekt nu på vintern) - från Ullared

Nu ska jag försöka få lite snygga bilder med stativet, lite stolt över det måste jag säga! 1980-talets kamera stativ som funkar på min Canon Eos 450D, riktigt bra att dom inte ändrat fästerna sen dess. Vem bryr sig om att den inte har dom nyaste funktionerna, den funkar och då är jag nöjd.

För er som har tips eller frågor (som jag nämnde innan) kontakta mig via: [email protected]

Kommentarer:

1 Amanda:

Tack detsamma :)

2 Emma:

snyggt!:)

3 Toby Hagberg:

Skitsnyggt :)



Haha, ett skämt? Kanske.. Men vem gör såna spår, säkert något mystiskt djur!:P

4 josefine:

nja, men lite syns det ;D

5 Stina:

Ja, det är mysigt :) Skitsnygg klänning du har!

6 Saz:

fin outfit :)

du kanske kan hjälpa mig om vilken slags frisyr jag ska ha? Spana in min blogg :)

7 Mirella Nicastro:

Sv; Ja visst är den bra! :-)



Snygg outfit!

8 Emelie:

Haha, skolan är alltid lika kul :P

9 Maria:

jättefint =)

10 jnlmodels:

sv: Hon tackar och bockar. Dock såg du ju rätt bra ut, du med :).



Gillar bloggdesignen!

11 saraochlinnea:

Bandet är helt nytt, gå gärna in och lyssna på deras myspace (Länkad ifrån våran blogg!)

12 Julia:

Ja, man säger verkligen lite vad som helst när man är trött! :D Jävla tokigt det kan bli!

13 Olessia:

taack :D detsamma sötis. Japp, från gina tricot :D hoppas du har en bra dag

14 Liene:

Vet inte varför men jag tycker att man lär känna personen bakom bättre genom dens stil, som klädstil och så:) men annars är det alltid kul med outfit för övrigt också.

Kommentera här: