Vi blir snart alla Amerikanska

Så säger dom vad ni vinner, och så leeeeeee.

Jag ser på Top model såklart där dom alltid i slutet vid utröstningen berättar vad man kan vinna, herregud tröttnar dom inte på att höra det varje vecka och så ska dom se så himla glada ut varje gång som om det är en nyhet?
Snacka om att det är mycket amerikanskt i det.
Och sen när man kommer till Canadas, Englands och sveriges top model program så kör dom ju samma stil.
Jag tror vi måste inse att vi alla snart kommer bli amerikaner, stora feta överglada och ska se perfekta ut.


Nej tacka vet jag program med brister. Som våra skolfilmer, dom är allt annat än perfekta. Nästan tragiskt fula och dåliga. Iallafall några av dom.
Imorgon får jag reda på hur jag ska göra med projektarbetet vi håller på med i trean, jag hoppas på att få arbeta med en kompis på en film annars så tar jag och skriver en stor uppsatts typ.
vad ska ni göra som projekt arbete?

Kommentarer:

1 matilda:

nej inte ett skvatt mer

2 Ida Björck:

svaR: tack du :)

3 Sabina:

jag tycker att tyra låter rätt uttråkad när hon läser upp vinsterna.

4 Anonym:

den enda topmodel som är värt att se på är den amerikanska,sveriges suger.

5 Matilda:

Haha, aa det är så sant så!

6 Michelle:

Fyy för projektarbete! =( Hatade det hela! Vi gjorde en teaterföreställning! O sen va det ju världens rapporter att skriva efteråt! =(

Hoppas du kommer på vad du vill göra o att det blir bra! =)

Trevlig kväll!

Kram

7 © A N N I S P A N N I S:

jag har gett bort såååå många i mina dagar :p

och jag vet att folk vill ha designer, redan över 15 stycken som köpt av mig. Jag har utlottningar, auktioner, säljning. dom som vill köpa, köper.

8 malinm:

Jag hade UF-företag som Projektarbete :)

9 Patrik:

HEJ! LÄS MIN BLOGG OCH FÖLJ MIN VÄG TILL MIN MÅLVIKT: 27 KG!



MVH/PATRIK

10 Emma:

Smart, du nominerar jag väl min egen. :P Kan man göra det i detta inlägg förrestän?

11 Elise:

haha ja jag och en kompis ska ha amerikans halloweenfest så vi behövde lite sexiga kläder... fast jag vet inte vilken av polisen och katten jag ska ha ;P

12 Patrik:

Sv: nej, jag driver varken om min nuvarande vikt eller mitt mål.

13 Denice:

vadå, det är ju hur grymt som helst om man tex är på semester och känner för att kika på film.

Dock så lär det ju inte rymmas så många filmer på en mobil om de inte mixar ihop ett dunder minneskort. Men som sagt, jag tycker det är najs att tekniken utvecklas! Men smaken är ju som baken ;)

14 jossan:

jadu, idag började jag tjugo över nio men gick hemifrån tjugo i nio :)

15 Emma:

Hej. Har startat en diskussion i min blogg om drömyrken och vägen dit. Vad är ditt?

16 Animissen:

kan du skicka det jag skrev pallar ej skriva om sen...

17 Animissen:

det jag skrev om liemie.

18 Anonym:

alanya :)

19 MOA:

sv: precis! :D

20 Hanna:

vad skulle du få?

21 Marie:

Allt på femman börjar v 40 :)

22 Evisen:

Fastnar inte på bild :o)

23 Nathalie:

Sv: oj, nästan för snällt det där :D tacktack =)

24 Linn:

självklart får du ta den. :D

25 Raz:

(svar) Japp, allt-i-allo, det är jag det.

26 Sara:

Tack :) De är min storasysters barn o en är mitt brors barn :)

Kommentera här: