Rösta på bloggen!

Nu, för första gången på den här bloggen, så har jag ju bett er lägga fram era favorit bloggar just nu. Det var kul att läsa att folk faktiskt nominerade andras bloggar med :) Eftersom jag skrev att man fick nominera sin egna så var det ju majoriteten som gjorde det (detta hade jag också gjort)

Jag blev riktigt förvånad att så många faktiskt deltog och nominerade, så nu hoppas jag att ni även röstar!

Här är dom 5 jag valde som gick vidare till röstningen:
(Dom är inte satta i min favorit ordning)

-
MammaBecka - 17 år och mamma till 3 underbart söta flickor.
-
LisasPlace - En flicka med en jättebra blogg och intressant stil
-
MissTricy - En flicka med många åsikter som hon uttrycker på ett bra sätt
-
Petra - en blogg med roliga inlägg och många fina bilder
-
Boje - en blogg som fylls av viktiga inlägg och vardags åsikter


Kom ihåg alla! I krig och Kärlek är allt tillåtet (eller är det?), så vill ni att folk ska rösta på just din blogg eller din favorit blogg informera folk att det finns!

Start the voting now


Röstningen är avslutad!

Kommentarer:

1 belinda:

Men oj, va roligt! En sån ära :) Ska jag göra ett inlägg om det då?

Var det nån som nominerade mig? va roligt :)

2 CATTIS BERGSJÖ:

well then I nominate my own! :P



Ja varför skulle FIDM inte funka?



Är det du som gjort din header förresten? :)

3 jennifer:

Tack så mycket, gulligt sagt =). Hoppas du får en trevlig kväll!

4 carro:

Fin header :)

5 Animissen:

får komma igen med att nomenera nästa gång... har en jätte bra på lager... tack för tipsen, jag har spelat teater sen jag var umm 9 eller 10 år. har du någon bra sida att tipsa om :P? tack det samma vi ses.

6 Y a m i n a:

MammaBecka!



Fin blogg!

7 Animissen:

okej tack

8 Animissen:

den där sidan har jag varit inne på förut men får inte för mina föreldrar vara med på någon sida som kostar pengar... har du tips på någon sida som är gratis?

9 Jenny:

lisas är den enda jag varit inne på förrut men nu vill jag rösta på boje .)

10 Jenny:

rösta gärna hos mig förresten!

11 LITTLE LOUISE:

Lisaplace!

12 ♥ Sarah:

MissTricky

13 linda:

Petra:)

14 Frida:

Misstricky SJÄLVKLART =D

15 Anonym:

- svara gärna på veckans fråga på min blogg, hade verkligen varit great ;D ha en bra dag !

16 natalie:

sv: men hallå jag dååå ;( ja ville ju också vara med snääääälla hihi söt!

17 Alisa:

RÖSTAR PÅ BOJE SÅKLART!

18 JULIA:

hihi då vill jag vara med :D

19 lovisa:

lisaplace, hennes blogg är så inspererande!

20 Ssanna:

ja röstar på lisaplace: )

21 jennifer:

Röstar på Petra ! :)





Svar: Haha, nej hon läser inte min blogg hoppas jag, gör hon det är nog det minsta problemet att hon får veta vad jag planerar att köpa i julklapp (A) hur blir man nominerad till månadens blogg ? :D

22 dorion:

nu vet jag ju inte hur många som nominerades men jag tkr ingen av dem verkar särskilt säregen och speciell... men till nästa omgång nominerar jag http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.316609 för den bloggen är väldigt speciellt skriven och satiriska/ironisk.

23 Ola:

Lägger min röst på Petra. Jävla fin blogg!

24 Linda:

jättekul att vara nominerad! =) tack så otroligt mycke. de värmer så fint om hjärtat!

25 Brunetten Sanna E:

Petra! :D

26 rebecca:

alltså. jag röstar på petra! :)

27 Wysteriia:

jag röstar på Petra :)

28 Elin:

Jag röstar på mammabecka:D Jag beundrar henne något fruktansvärt!:D

29 Ronja:

Sv; Ja, självlart fortsätter jag att blogga :) tar med mig datorn ;D den kan man ju inte leva utan! haha

30 Ina:

Röstar på BOJE :)

31 Petra:

när avgörs det egentligen?

32 Madde:

SVar: Tack! :) Röstar på Lisaplace!

33 Sanna:

Tack så mycket tjejen! ;)



Jag röstar på Lisasplace.

34 Caroline:

då får jag säga att jag tycker Petras blogg är bäst!

35 Erika:

Då röstar jag på becka =)

36 Alexandra:

Det är tråkigt att känna så!

Jag röstar på lisas place!

Bra blogg :)

37 Sawen:

Boje (L)

Kommentera här: