Med lacket på

"I don't care if mondays blue, thusdays grey and....la la la la Friday I'm in love"

Andra Avenyn just nu såklart! och scenen med mig där jag röker (usch och fy gör aldrig det!), ni kollar väll?
Annars blir jag lite besvikna på er, fast dom går ju att kolla på SVT PLAY.
På torsdag dock kommer ni se mig i en riktigt rolig scen, då kommer den nya läraren Greger ha en drömscen om en TV intervju och då kommer ni se mig i bakgrunden och löjla mig framför kameran. På Torsdag alltså!


Jag fick en liten energi kick innan, det känns som det pillrar i fingrarna. Jag vill städa! Tro det eller ej men jag älskar att städa undan på rummet och möblera om, man blir så himla nöjd efteråt. Men jag fick som sagt en energi kick och målade mina naglar klarröda.



Jag har börjat gilla suddiga bilder när det kommer till sånna här saker vad tycker ni? Är det en hiss eller diss?

Imorgon blir det stora planer! Och förhoppningsvis lite tid för bloggen iallafall.
Först ska jag såklart till skolan, sen ska jag hem så fort som möjligt och byta om och liknande. Sen blir det ut på krogen.
Visst låter det skumt att säga så på en vardag?
Men det är så, som jag nämnt innan, att mina kompisar ska spela på Sticky Fingers. Och jag fick nys om att det är väldigt ofta folk som letar band att skriva skivkontrakt med på onsdagar och torsdagar där, så vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa såklart!
För att lyssna på bandet klicka här

Nej nu ska jag kolla klart på Andra Avenyn, och sen blir det Desperate Housewifes. Puss på er så länge

Kommentarer:

1 Johanna Wilsson:

Statist-Julia.

2 emma:

sv: det är ett citat som används ganska ofta, tyckte de passar min blogg eftersom jag är frisör så bloggar jag rätt mkt om hår & produkter.. bad hairday? jag ger dig tipsen ;)

3 Julia:

svar: "bara" statist i det avsnittet ja ;)

4 Lina:

jag dissar nog suddiga bilder, man vill ju se klart:)

Kommentera här: