Katrin Schulman är fjortisen som aldrig växt upp

Jag kom nyss in på Expressen och kollade in en intervju med bloggerskan/(något annat) och såg hennes sminkning.
Likbleka läppar och jättemycket smink.
Så som en typisk fjortis ser ut med andra ord, fast hon ser ju äldre ut och lite mer mognare.
Men varför lär sig folk inte att bleka läppar inte är snygga? och att se ut som en barbie med sminket, dvs tio lager brunkräm och tjugotusen mascaror om dagen inte är det folk vill ha?

Folk vill ha en person som ser normal ut, dom vill inte se "gudar"(Not) överallt.
Jisses.


Och sen läser jag även att Harry Potters egna huvudroll förlorade oskulden som 16-åring (inte så farligt) men med en betydligt äldre kvinna.
Sant eller Falskt?

Jag tror iallafall inte på det fören han säger det i en inspelad intervju.




Nej nu ska jag sluta med skvallret för idag och se på tv. Hörs senare!
Puss på er

Kommentarer:

1 nicolina:

Kolla in min blogg, vännen (:

2 malon:

oj, är du 18? trodde du var 14-15 först.

3 isabelle:

Vilka filmer är det du är med i?

Jag sökte till I taket lyser stjärnorna men gick inte vidare. Älskar dock den boken

Har också alla Emanuel böckerna hemma som jag läste för några år sedan, avgudar dem.

Vilka roller ska du spela?

Sjukt avvis är vad jag är då det är min dröm att få vara med i en film, synd att man aldrig får chansen.

Kommentera gärna tillbaka till min blogg.

4 terese:

Kolla på bara på dina egan småbilder högst upp på sidan, där är 100ggr mer lik en fjortis än vad katrin är.

Öppna inte käften bara för att ha nått att skriva om, när du inte är bättre själv.

De sista man tror är att du är 18 år varken på beteendet eller på utseendet.

Kommentera här: