Photoshoot? Yes please



Jag hade verkligen inte tackat nej till en fotografering med denna underbara söta tjej! Sjukt bra talang har hon ju med! Kolla bara!
___________


Nu ska jag faktiskt ta och ladda upp lite av dom bilderna min kompis tog på mig i lördags till mitt CV, man måste ju uppdatera sig ganska ofta där med olika utseenden och så.
Lite tufft är det allt att hela tiden kolla jobb och varje dag ha någon som ringer om det hela, men jag älskar det ändå.

Lever ni i en dröm?
Inte för att jag gör det.

Kommentarer:

1 Emelie:

Sv: tack så mkt :) Du är jättesöt!

2 © A N N I S P A N N I S:

Men det är för att Bellan skriver om det ^^

3 Fröken Eriksson:

sv: Haha jaa !

4 www.jagarintesomdu.blogg.se:

Sv: Tack :) Tycker du jag ska ha denna eller den förra headern? =)

5 jessica:

är du skådespelare:)?

gud va kul:D

6 Eleonor.:

SV; Jajamen det har jag.

7 Lisa:

Fin blogg :)

Kolla gärna in min blogg, där det just nu är frågestund :) fråga vad du vill!

8 emma:

det är en liten kattunge! superduper söt! :D

9 josse:

one tree hill, gossip girl osv!

10 H*:

- han är het bam ju :O men inte hetast för det är ju justin bobby ;)

11 Anna.:

sv: tack alltid kul att höra, din är iof också snygg ^^

12 anna:

svar: sådär? jag tycker dne är otroligt vacker :)

13 Nike:

Hej, vilken fin blogg du har. Önskar min var lika fin...men jag är inte bra på design och sånt.

Ville tipsa om att jag har en nystartad blogg där jag skriver om hur det känns att växa upp med missbrukande föräldrar. Jag skriver om tankar och känslor. Jag skriver om tillit, självkänsla, beroende och mycket annat. Titta, det kanske finns något läsvärt för dig också.

Vi ses

Nike

14 charlina:

sv: tack så jätte mkt ! :)

allt bra med dig ?

15 jannica:

Tjena sötnos vad tycker du om ätstörningar? Skulle vara så roligt att läsa din åsikt:)

16 B R O W N S U G A R:

Sv: åh tack så hemskt mkt :) hoppas allt är bra med dig? :)

17 Nikolina:

ja det är nog det värsta att man inte kan göra något åt det..

18 M::

Ja visst är det de:)

Jaså?:) Vad handlar den om då?

19 emmich:

Fina bilder!

20 Linda:

ser ut som fina bilder där iallafall :D Tror jag har kollat innan på hennes bilder , sjukt fina !!=)

21 elin:

ha ha nej det hade inte jag heller"! det vore jätte kul ..... kram

22 Marie:

åh, vad jag tycker att det är tråkigt att jag inte har photoshop!

23 Malin:

Mm sak nog lägga tilld et!:)

24 Sara:

Fina foton hon tar :)

Kommentera här: