Lotta ut en header?

Jag har funderat lite, suprice?
Och det är så att nästan varje dag så får jag ett antal kommentarer om folk som vill att jag ska göra en header till dom osv. Och jag gör ju egentligen inte detta, eller det finns ju unika fall som tex till min kusins blogg eller Shvans blogg (som jag inte avslöjat än)

Så nu tänkte jag att man kanske ska ta och lotta ut en header, dvs ni kommenterar och säger att ni vill vara med i tävlingen om en ny header, jag drar ut vinnaren och sen skickar du dom bilderna du vill ha i din egna design, vilka fäger osv så fixar jag det.
vad tycker ni? Låter det intressant kanske?

Jag tycker iallafall att det skulle vara en kul grej, så dom som vill vara med och tävla om en unik header skriv en kommentar med länk till din blogg!
Sista anmälningsdagen är den 26:e oktober!
OBS! Länkar du till mig i din blogg blir det pluspoäng ;) Använd gärna en bild också som kommer från bloggen, helst min egna header oom det går. Inget krav som sagt som det var innan (dock väldigt få som lyssnade) men det är ett enormt plus.

Ett exempel på vad jag har gjort är tex min design jag har nu (har ändrat det mesta på bloggen till min egna stil och färger)
Detta är ett unikt tillfälle, det är inte säkert att det kommer komma igen!

(OBS! Jag kommer sedan skicka, eller länka headern via en sida, ni får själva sätta in den i era mallar. men det är inte svårt!)

Kommentarer:

1 Jennifer och Linnéa:

Svar: Tack ska du ha, det värmer!=)

2 gabriella:

nä det har ja inte tänkt på faktiskt, tack för tipset ! :)

3 mickis:

haha, jaa håller med dig! men byggnaderna å allt det där bakom såg så trist ut. + att det är kul med photoshop.. :)

4 Akey:

tack =)

5 **KAJSA**:

Blåbär, lättyoghurt, kesella och banan :)

6 Caroline:

Va kul! Jag är gärna med och tävlar :)

7 Jennifer:

Svar: Jag gillar leopard faktiskt men det är väl snart ingen hit längre kan man tänka sig ^^

8 Stina:

vad kul. JAg är med!

9 Patricia Klinteberg:

Svar: Men de är ju mysiga & snygga :D

10 Inga-Lisa:

Okej, vad bra! Ville bara kolla så att du fått det, bytte ju e-mailadress.

11 jennie:

<b> fel :P

men visst, jag kan göra en illsutration åt dig. skicka minst två tydliga bilder till min mail så.. :)</b>

12 elin:

tack så mycket! allt bra?

13 Sanna:

svar: jo, den funkar jättebra! vad önskar du dig för någon då? :)

14 emily:

tack ska du ha, jag har lagt upp nya idag.

15 Camelia:

Va fin banner du har....

16 Alan:

Är du skådis :S?

17 Emelie:

Jag är gärna med och tävlar :) Kan behöva en uppfräschning på bloggen!

18 sandra:

oh, I'M IN! ;D

19 Elin Thor:

Jag är med och tävlar =)

20 TaraAgha:

hejhej :)



Jag är med & tävlar.

21 Rebecca:

ja tack jag vill jätte gärna vara med :)

22 Lackii ::

villvillvill :D:D:D:D

jätte fin sida btw (Y)

23 Therese:

Hej ! ja det är jag på profilbilden.



jag skulle gärna vilja vara med och tävla om en ny header..

24 Isabel:

Jag vill jättejättegärna vara med! Din header är verkligen skitsnygg. Den jag har nu är jättefin, men jag skulle gärna ha någon ljusare, i din stil!



Länk: http://isabelhagen.blogg.se/2008/october/competitiooon.html

25 Nikolina:

haha tacktack, nä lite pinsamt var det med ansiktet :D

26 sofie:

Gud vad söt du var ! jag vill gärna vara med och tävla :)

27 sofie:

Gud vad söt du var ! jag vill gärna vara med och tävla :)

28 sofie:

Gud vad söt du var ! jag vill gärna vara med och tävla :)

29 Tove:

Synd att jag precis fått en ny :/

30 Karin:

Jag skulle jättegärna vilja starta en egen blogg men det är just detta med design och header som jag inte fattar riktigt... Kan man vara med ändå fast man inte har någon för tillfället?

31 Anonym:

fin blogg :) jag vill vara med och tävla :)

32 Maja:

Sv : JÄTTE intresserad!

Och om det är så du säger, att man får plus poäng för länk, så ska jag komma på hur man fixar det, och äver göra det då x) Är inte så haj på datorn så skulle VERKLIGEN behöva det :D

33 ellinor:

jag är gärna med :)

34 Alice W:

Såklart att jag vill vara med att tävla. HOPPAS HOPPAS at jag vinner. Jag behöver verkligen en :D

35 Animissen:

hejsan jag vill vara med och tävla om en ny header här har jag länkat till din blogg.



http://animissen.blogg.se/2008/october/vill-ni-vinna-en-ny-header.html#comment



vinner man en länkning med eller?

så man får se headern.

36 karro:

ja jag vill JÄTTEGÄRNA vara med :D

kram

37 Felicia:

Mer än gärna! :)

38 Felicia:

Mer än gärna! :)

39 sofie:

jag vill vara med :)

40 Emma:

Taha, det här är riktigt bra tillfälle för mig för jag är alldeles usel på datorer och allt som har med det och göra. Du har en riktigt fin blogg iaf :)



http://emmasnall.blogg.se

41 amanda:

Jag är gärna med, min blogg behöver piffas upp lite, eller ganska mkt ! :p

42 amanda karlsson:

jag vill vara emd o tävla här är länket till inlägget jag gjorde!

http://amandalk.blogg.se/2008/october/tavling-1.html

43 Tereze Kirch:

VAD TYCKER DU OM DAGENS OUTFIT?



Kika in i min blogg, och kommentera :)



" rel="nofollow">http://tekirch.blogg.se/2008/october/081021.html*

44 zarah:

hej jag skulle gärna vilja vinna ! :)

45 Sandra:

Snälla gå in och rösta på min lilla Sigge så att han vinner "bästa bebis-bilden" tävlingen!

Tack för hjälpen!

Sandra

46 Sandra Mudifaj:

heheh ja dom är roliga :D



Jag skulle gärna vilja vara med :) älskar blå färger blev gillar även svart/brun/vita mönster :)

47 Sandra:

Jag är gärna med... ska länka men hinner inte just nu!

48 Anonym:

hallå!

Jag skulle mer en gärna vinna, behöver en uppdatering då min är hiskligt tråkig =) Tack på förhand! / cajsa

49 Tracy Temfo:

jag är gärna med och tävlar, min blogg behöver absolut en liten makeover ,;)

50 Alisa:

jag vill vara med och tävla jepp länkar till din blogg om jag vinner:)

51 Matilda:

skoj, men jag är redan super nöjd med min header! :)

52 nathalie:

kul! klart man vill vara med i uttlottningen ! (:

53 www.jagarintesomdu.blogg.se:

Jag skulle jättejättejätte gärna vilja vara med :)



www.jagarintesomdu.blogg.se

54 Jossi:

Hihi, yeeay, lugnt att jag är med och tävlar gumms!=)

55 Josefine:

sv: hahah nej, har du aldirg sett "den där mary" ?:O

56 Erica:

Tack, desamma:)

jag skulle gärna vilja att du fixade ´min header, det skulle vara kul om jag fick något nytt, har ju ingen nu :P men sånt e livet. Jag kan inte fixa den själv för jag är inte så kunnig inom sådant..

Ha en bra kväll:O)

57 Agnes:

Jag är med!

58 ika:

sv ; vad är du skådesperlerska i , eller ja har du varit med i något man känner till ? :)

59 Lina:

Självklart är jag med och tävlar:D

Kaf.blogg.se

60 caroline:

jag är med och tävlar :D

btw, grym design du ´har fått!

61 Otis:

Hello everyone, it's my first pay a quick visit at this website, and article is truly fruitful in support of me, keep up posting these types of posts.

62 Freeman:

When someone writes an paragraph he/she maintains the plan of a user in
his/her brain that how a user can be aware of it.
So that's why this paragraph is great. Thanks!

Kommentera här: