Tävla och vinn ett snyggt hänge

Nu har jag tänkt att dra igång en tävling igen. Och denna gången kan du vinna ett snyggt hänge till ditt halsband.

 
(obs kedja medföljer inte)


Tävlings regler:
- Ni ska övertyga mig via kommentarer att just du ska vinna hänget, och varför du ska ha det.
- Skickar endast ut inom Sverige.

Tja det var väll det kanske, basic regler liksom. Jag är den ända domaren och mitt beslut kan ej överklagas.

Tävlingen kommer avslutas den 1 juli! Dvs ni har 2 veckor på er från och med nu!

Kommentera på nu och övertyga mig!


Just det ja! Länka gärna tävlingen i er blogg till mig. Skriv något som. (gärna med bilden som kommer upp snart)

"Jag är med och tävlar hos JULIA om ett snyggt hänge.

Tävlingen avslutas den 1 juli. Medverka du med!"


Detta ger er ett stort plus i tävlingen.

Kommentarer:

1 malin:

Går med när jag ser bilden! :)

2 dookie:

vad fint :) det skulle jag vilja ha, helt enkelt för jag vet att det skulle sitta perfekt runt min hals. har dessutom inga halsband, och då behöver jag ju minst ett, right? ;)

3 Jenny:

tycker halsbandet var riktigt fint och skulle använda den flitigt om jag vann, därför tycker jag att jag förtjänar den ;)

har länkat: http://zipzo.blogg.se/2008/june/halsband-2.html#comment

4 J:

Hej du är bäst. Det borde väl räcka? Adressen kan vi ta sen ;)

5 Frida:

Hej!



Jag vill vara med och tävla. Varför jag ska vinna?



> Jag tycker det var ett grymt snyggt hänge och jag skulle bli väldigt glad om jag vann det och använda det ofta.

> Jag tycker du har en fin och trevlig blogg och kommer att besöka den fler gånger.

> Jag har länkat till din blogg och skrivit om tävlingen på min blogg: http://www.fridasofia.se/blogg/?p=55



Ja, det var allt, nu är det bara att hålla tummarna... ha en trevlig kväll!

6 En Mölnbobos Liv:

Länkat: http://www.annakarlsson.se/blogg/tavlingar/

Du får scrolla ner så ser du länken.



Jag har ingen motivering mer än att jag absolut vill vinna detta snygga hänge.

7 Andie:

Jag vill också vara med att tävla. Varför jag skulle vinna smycket skulle vara för att jag är som en liten skata och gilla allt som glittrar. ;-)

8 Erika:

vill inte komma med nån hycklande halvsanning om varför just jag ska vinna halsbandet. Tycker helt enkelt att det där hänget är grymt snyggt. Hoppas att dte är motivering nog!

9 Helle:

Åh, tack för denna tävling. Häromdagen gick mitt favorit halsband sönder, hänget på kedjan fastnade i dörren när jag skulle stänga och åkte av. Det var ett hänge som satt fast. Så om jag kunde spara kedjan och vinna detta hänget så skulle jag få ett nytt favorit halsband. :)



10 Carola L:

Jag vill vinna för att kunna ge det till någon som inte kan köpa saker själv, som inte har råd att lägga pengar på en sådan sak som smycken





Länkat och klart http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/june/julitavlingar.html

11 Josie:

Hej! Jag skulle bli överlycklig om jag vann det fina smycket. Jag ska opereras på Torsdag (skrivs in på avd i morgon) och är sjukt nervös. I dag gick jag dessutom igenom en misslyckad gastroskopi (som inte gick att genomföra) och kommer förmodligen fortsätta må dåligt även efter operationen då dom inte kommit fram till alla orsaker varför jag mår dåligt än. Jag har haft ont mer eller mindre konstant i snart ett halvår, och det fina smycket skulle muntra upp mig väldigt mycket. Nu får jag hålla tummarna för både operationen och tävlingen. :)



Kramar!



http://josiieliive.blogg.se/2008/june/tavling-3.html

12 Sygalen:

Jag tycker att just jag ska vinna för den 1 juli har jag varit rökfri i 1 MÅNAD...efter 42 års rökning...Det är väl värt ett så fint hänge...:)

Jag länkar dessutom till tävlingen på min blogg.

/Lena

13 ÖIF F9697:

Vi vill vinna smycket så att vi kan ha det i ett lotteri - så vi kan tjäna lite pengar till att betala en resa till Gothia cup om ett par år.

14 Rävöra:

Min lillasyster fyller snart femton, och då tänkte jag att jag kanske skulle passa på och ge henne något riktigt fint. Hänget här skulle vara alldeles utmärkt. Hon älskar sånt min systeryster :)

15 Rävöra:

Nu har jag länkat också: http://midnattsbarn.blogg.se/2008/june/hange.html

16 Nicky :D:

Jag vill vinna det för att min moster fyller 17 år snart och då vill jag att det blir min present till henne.....Och sen av min familj ska hon få en vit klänning och då skulle den passa..



17 Nina:

Skulle hemskt gärna vilja vinna!

Jag vill vinna för att jag vill ge det till min mamma... Som present för att vi har inte kommit överens så bra på sista tiden och tyckte att hänget bara var så läkert, skulle passa min mamam jätte fint.. Vill ge henne någon fint. Kanske detta ?

18 Inez:

Jag vill verkligen vinna smycket, det vore ett perfekt smycke att ha i sommar, till solbrännan och allt. Sen dessutom så ska jag och mina kompisar ha en "smyckesbytardag" där vi lånar smycken av varande som vi ska lämna tillbaka vid skolstarten. Då vill jag ha några snygga smycken att skryta med, och det här passar verkligen till ett sånt ändamål. Jag har länkat på min blogg: http://shelovesyou.webblogg.se/2008/june/underbart-smycke.html#comment

19 evans:

Jag vill vara med och tävla! Hänget var ju jättefint! Däremot skulle jag inte behålla det själv om jag vann, utan ge det till min mamma. Hon har verkligen ställt upp nu under våren och hämtat barn de dagar jag slutat sent. Hon är värd en liten present!



Här har jag skrivit om din tävling:



http://evans.blogg.se/tavling/2008/june/vinn-ett-snyggt-hange.html

Kommentera här: