Smögen here we come (finally)

Godmorgon Godmorgon oh what a happy day...

Godmorgon alla!
Nu sitter jag här halvt påklädd och väntar på mat. (dvs jag sitter i pyjamas, förklaringen eftersom det lät så fel)
Vi sticker om ca 45 minuter och kommer vara uppe vid Smögen runt tio tiden sen bär det av ut på havet direkt.
Visst är det härligt med värmen som kom igår?

Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare! Hoppas bara det är lite svalare på kvällen då vi åker hem igen.
Så planerna är alltså att vi åker idag och kommer hem imorgon kväll.
Jag kan inte lova ett inlägg under dom har två dagarna men jag kan försöka, det beror helt och hållet på om Julia (som vi ska till) sitter vid datorn vid något tillfälle.

Om bloggträffen:
Vi håller på att bestämma ett datum, men eftersom vi har våra privatliv med så blir det aldrig att vi är inne samtidigt. Dock kommer vi fixa fram ett datum inom en vecka skulle jag gissa på. Så håll utkick!
Alla som ha verkat intresserade, eller är intresserade, står på en lista och ni kommer bli informerade privat.
Ni andra kan skriva upp er på listan med if so ;) Enklare för oss alla tror jag!
Ni kanske vet något bra datum?

Sen kommer ju Göteborgs-kalaset (som kallas Kulturkalaset nu för tiden) också ju, kanske passar mer att ha den där, vem vet.
Nej detta löser jag och Bella inom en vecka som sagt :) Kommer bli så bra så!
Och riktigt roligt!


Åter till min sista del av packning nu och att äta frukost!
Ha det bäst alla och jag räknar med många kommentarer och läsare under tiden jag (kanske) är frånvarande från mitt skrivande!
Puss på er!

Kommentarer:

1 felicia:

Jag har precis börjar läsa din blogg. jätte bra är den. Har du varit med någon film och så?

2 amanda:

låter jätteskoj, synd bara att man bor i norrbotten, blir lite svårare att ta sig ner :S

3 Lexia:

Hejsan! Intressant blogg du har, rolig läsning :)

4 Madeleine:

Åh jag ska också till Göteborgs Kulturkalas :)



Föressten Julia, har du någon gång gjort speaker-jobb? Du vet dubbningar? Jag ska nämligen på audition inför ett jobb imorgon och skulle behöva massor av tips vad jag ska tänka på! Jag har bara gjort vanliga auditions för spelfilmer tidigare, är helt ny inom dubbnings-området.

Kommentera här: