Sexnoveller med rosengård?



Nu ska jag snart ta och äta, sen blir det stan med en massa kompisar och bio eller hur?
Bergakungen(?) here we come, inget säkert ställe att vara på när vi befinner oss där så se upp!

Vet ni vad jag såg nyss med?
En av mina kompisar's flickvän(som är min kompis med) har jobbat tillsammans med en skådespelare jag jobbat med. Världen är liten med andra ord, speciellt när det kommer till folk i våran ålder (vilket killen och tjejkompisen är i samma ålder som mig ungefär) Då är det så himla många som hoppas på att lyckas.
Det hade vart en sak med en vuxen etablerad skådespelare, dom finns det inte så många av (här i Sverige)....iallafall inte lika många som ungdommarna.
Men det är så jag tror iallafall, att folk hoppas och sen lägger ner sin dröm eller hittar en ny...


jaja kul var det iallafall, vill nästan ta och gå på FilmFestivalen när den visas nu!


BlondinBella skriver Sexnoveller med Sarah Palin under Sverigedemokraternas Stay-Up på nobelfesten....
Vad säger ni?
Nej men seriöst, What's up med sökningarna på bloggportalen föresten?
Sex, Sexnoveller, BlondinBella, Stay-Ups (?!!!), sarah palin, rosengård, sverigedemokraterna,nobelfesten.
Vad är grejen?

Kommentarer:

1 Liene:

haha, ja, världen är verkligen liten.



sv: tur det:) jag brukar också få panik om jag tror inte jag kommer kunan somna!

2 Bea:

jaa hunden är så gullig och ligger och sover i mitt knä hela dagarna :) allt bra med dig Julia?

3 Cornelia:

Förlåt att man frågar, men vad ser man dig i för filmer el likn? =)

4 emma - emmahall.blogg.se -:

Jo egentligen är det friday:)

5 Sara:

sv: Ja, filmen är bara baserad på den första boken. Men det kommer uppföljare ;)

6 Carina svarar:

Ja, men det är nog min tråkiga humor ändå! =)

Jag nog ensam skratta och väldigt högt i biosalongen! =)

7 carro:

Svaren från min frågestund är uppe. Läs dom gärna :)



puss

8 KLARA!:

heey , du skulle du vilja designa min blogg ? du är så duktig !

9 animissen:

kankse skulle kunna bli en nyårspresent? mår du bra? hur ska vi göra ska jag ge dig min adress så skikar du eller hur är bekvämast?



Animissen

10 Sofia:

Åh, vad för filmer har du spelat i? :)

11 Ellen [Alatariiel]:

Hey!

Vilken trevlig blogg jag kom in till ;). Hur har du det? ^^



Mvh Ellen Alatariiel.blogg.se

12 ERIK:

haha jasså, de är det? :P

Kommentera här: