Tips från Julia

Jag måste verkligen börja kolla min mejl mycket mer, hade en himla massa brev där nyss som jag håller på att svara på.
Men en berörde mig mest, jag tänker inte nämna namn eller vad som hände men jag tror hon vet att jag pratar om henne för hon fick mig så himla glad och mer självsäker med hennes underbara mejl.

Sen har jag även kommit på att många ber om hjälp hos mig. Tex : Killproblem, hur man får hjälp att komma in i skådespelandet, you name it.

Så jag har bestämt mig att ni som vill (vilken jag hoppas att ni verkligen vill!!) kan mejla mig via [email protected] och fråga mig vad som helst.
Detta är ingen frågestund, såklart är dom frågorna välkomna med!, men detta är mer ifall du har ett problem eller en fråga du vill ha svar på så kan du vända dig hit.
jag kommer inte lägga ut något brev i bloggen, KANSKE diskutera det (Så vill du inte att det ska hända skriv det i mejlet så lovar jag att jag inte kommer nämna det alls)

Jag hoppas att ni verkligen vill, ni får tips om vad som helst. Så tveka inte och mejla redan nu så svarar jag så fort jag kan!

Puss på er och vi hörs snart eller hur?;)

Kommentarer:

1 Erica:

Svar: Okej, det låter ju bra. :)



Har du varit med i några filmer förresten? Hur kom du in i allt det här?

Jag är inte intresserad av att vara skådespelerska själv, men jag tänkte att det skulle vara kul att läsa ändå. Har du lust och om fler är nyfikna så kanske du kan skriva ett inlägg om det. :D

2 tess:

ung skådis?? Va har du filmat då?? eller är de mest teater å annat?? Blev lite nyfiken. Gått teaterskol nå sånt?? //Tess

3 Sara:

Vad är det här?! Oerhört pinsamt.

4 Linn:

Fin blogg. Roligt att du är skådeseplerska.

Kommentera här: