Frågestund (igen!)

Okej alla jag har fått en hel hög med frågor under det senaste dygnet och det kanske är dags att fråga av er på mig igen? :) Alltid lika kul med för min del! Man får veta vad ni vill veta :)

Så fråga mig vad som helst, alla får sina svar framförda här imorgon kväll.
Jag svarar alla och alla svar är 100% ärliga. Det jag säger är sant, det jag håller tyst om är en lögn.

Så fråga mig vad som helst genom att kommentera eller skicka till [email protected] så dyker dom upp här senare.
Puss på er

Kommentarer:

1 Sofia:

okej, en fråga, vad är roligast med att blogga? (:

2 Denise:

min fråga är: är du skådespelerska? vad är du med i för någonting?

3 Matilda:

är det skoj?! :D

4 anna:

- hur kom du in i skådespelarbranschen?



- vilken är din favoritskådespelare,-ska och varför?

5 Sofia:

hur gammal är du?

har du pojkvän? eller gillar du någon?

din naturliga hårfärg?

vilken skola går du i?



:)

6 Erik:

Roligt med frågestunder! :)



Min fråga lyder: Har du medverkat i någon film? Vilka/vilken i sånna fall?

7 Sandra:

Vad alla har frågestunder hela tiden :P

8 amanda:

hur blev du skådespelerska?

vad har du varit med i för något/några saker? =)

9 Anonym:

Härlig bild. Titta gärna in min blogg och kommentera. www.itsmylife.webblogg.se. :)

10 GM:

Kul met en till frågestund Julia :D Hmm, Vad har du för förebilder? Känner du de andra skådisarna i Andra Aveyn? Bästa minne ifrån serien?

11 Kikki:

Hej!

Vem är du? En känd skådis?



KRam Kikki

Kommentera här: