Få ROLIGA gratis saker

Okej jag måste bara tipsa om denna underbara sida.
Ingen GratisBio eller GratisSmink denna gången men här kan man vinna riktiga saker, roliga saker.
Visst Biobiljetter är roliga med, och smink älskar jag. men på denna sidan kan du vinna allt från presentkort till Playstation och mycket mycket där emellan.

Sidan heter GratisGenerationer och är 100% gratis och allt du behöver göra är att värva 7 personer för att få pryl 1 och sen sammanlagt 13 personer för att få pryl 2. Visst låter det bra?
Jag håller på att samla ihop till en Kamera och en Mobil.

Så detta är verkligen ett erbjudande ni inte ska missa enligt mig, kolla in sidan här: GratisGenerationer

Och detta funkar för alla!

Kommentarer:

1 sofia svarar:

tack så mycket du !:) du hade fin blogg du med ;D



vad gör du uppe så tidigt då ?

2 NIKKI:

jo det är ok här, själv?

3 Jen:

Gratis är gott

4 sofia svarar:

haha jass Å? :D

5 sofia svarar:

orkar inte leta :)

6 sofia svarar:

haha ja jag har sovit typ...3½ timme?

7 sofia svarar:

hm.. jag blev väckt av ett bråk här hemma som utspelades sig precis utanför dörren !:O skit irriterande:P

8 NIKKI:

vad bra :D

9 sofia svarar:

haha uscha !:P



Så nu sitter jag här som en zombie som vill sova ;D haha

10 Jenny:

Svar: Tack :)

11 sofia svarar:

kanske är så att du ska träffa någon ? ;D

12 Emelie Elisabeth:

oj, den kommentaren hör jag inte ofta. varför gillar du inte thailand? är det pga. tsunamin?

13 Jessika:

nej, de passar inte alls alla ! man måste vara minst 18 år !!

Kommentera här: