Det är en dålig dag idag

Usch vad nere jag känner mig, min mobil är skit just nu. Den vill verkligen inte funka. Och låt mig inte ens börja klaga på hur mina hörlurar till min MP3 är. Och nu strular internet...

Suck.

Hur kan man göra sönder ett par KOSS hörlurar? Seriöst!
Jag förstår inte hur jag lyckats men på något skumt sätt så har jag lyckats göra sönder den vänstra luren, antagligen glappar det mitt på sladden för när jag vek den på ett ställe så kom musiken tillbaka.
Så hela dagen idag har jag gått runt med en lur i örat istället för två. Ser jättelöjligt ut säkert men jag bryr mig inte, folk får tro vad dom vill.



Jag sitter just nu och tar upp gammal god tid med en kompis till mig, det har vart lite struligt pga flickvänner till han och pojkvänner till mig som inte gillat att vi står så nära varandra (COME ON GUYS! Ge er)
Så fort en kille börjar säga att jag inte får träffa andra killar, vilket har hänt, så är det slut. ganska snabbt. Om han inte har en väldigt bra orsak.
Tycker ni jag är ytlig då?

Kommentera här: