Bloggträffens nya datum



Nu ser alla vad som står va?

Detta är det som gäller för bloggträffen jag kommer hålla i. För er som vill komma är varmt välkomna.
OBS det kan hända att planerna ändras till tex Fika eller nått (det hela beror på hur många vi blir!)
Ja ni betalar själva :) Jag har fått den frågan så himla många gånger och jag säger det igen, jag kan tyvärr inte betala för er.

Hoppas ni vill komma och att vi ses där! Blir en rolig kvällsom är värd att minnas kan jag lova er!
Vid Frågor kommentera här eller mejla [email protected]

Nu får vi hoppas på att denna dag inte ändras heller som förra datumet!
För er som kunde komma förra gången kommer jag kontakta personligen (har alla nedskrivna)´och sen får vi se vilka vi blir :) Har ett par som redan vet att dom kan komma!

Puss på er så länge nu måste jag nästan springa till bussen.


Sista anmälningsdatumet är 21:e September!

Kommentarer:

1 bitte:

åh hade vart kul men lite långt till göteborg å dåligt med jobb just nu

2 Linda:

Va med i min tävling på min blogg

3 Sabina:

Det verkar kul :) jag ska tänka på det..

4 tezza:

åh, ska kika in där!=)

verkar vara en hel del!

5 jenna:

jag kanske kan försöka komma :)

6 Hanna Hult:

Kul idé kan tyvärr inte :(

7 MH:

Bra och trevligt intiativ! Får man kanske joina? :)

8 Sarah:

Låter skoj! :) Ska kolla så det funkar.. Anmäler mig närmare :)

9 Hannangnting:

Vilken rolig ide :) jag kommer gärna, om jag får, ska bara kolla min almenacka (vilket jag bara säger för att låta viktig, egentligen har jag aldrig någonting för mig på dagarna...)

10 Anna:

kul...är det många som kommer?

11 alexandra:

tack för inbjuda, men det är lite långt för mig att åka hela vägen till gbg för att komma :)

12 Maja:

Åh vad roligt, enda bloggträffen jag hittat för min ålder i Göteborg! Ett år yngre, men det gör kanske inget?



Synd att det blev inställt..

Vore snällt om du tipsade igen om nytt datum kommer! :)

Kommentera här: