Inspelningen blev inställd

Hej alla!

Inspelningen gick åt helvete.

Nej det gjorde den väll inte, men för min del gjorde den det. Pga olika saker så blev min scen inställd. Det mesta berorde väll på att tiden rann ut.
Är det någon mer som önskar sig mer tid ibland eller?
Det känns som allt händer för fort, och för sällan. Med mitt hektiska liv så behöver jag all tid i världen, även om jag kan vara hemma och slappa ibland känns det inte som det räcker.
Det går fort när man har roligt, men inte när man är kall.



Dom lyckades fota mig


Jag såg också att NöjesExtra (eller dom skrev det till mig) hade skrivit om mig, jättekul verkligen!! Sånt uppskattar man verkligen när det händer.
Jag tänkte ta och skriva en Läsarens Fråga inlägg igen, fick en över mejlen, så den kommer upp snart!

Kommentarer:

1 M:

Kolla in mina auktioner, manousch, gucci, friis&co m.m.



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1013831&listtype=0



Ha det bra!

2 Anna:

det tecknade i illustrator, men fotot och monteringen i photoshop =)

3 jenny:

Jättefin blogg du :) Skådespelare står det, något du sysslat med länge? :)

4 jenny:

Sv: åh, är du duktig då? men det tror jag allt :D tack!

5 Liene:

Åja, tiden räcker aldrig till, klockan går för fort fram.

6 IZZAH:

hej gå in på min blogg åh svara på min fråga =)

Tack på förhand åh han en fortsatt trevlig kväll !

7 pelle:

Vad varför något du skulle ha medverkat i?

Kommentera här: