Tror ni på ödet? Eller vill ni veta allt?

Här sitter jag och testar hur gammal jag kommer bli, tydligen enligt testat (om man nu kan tro på det) så ska jag bli 95 år kvar. Och jag som hade lite panik över att bli 18 liksom....ska jag tänka så inför varje år, herregud.
Sen har jag kollar BMI-skit med, men egentligen till vilken nytta? Inte precis så det står vad man ska ändra på osv. "Hej jag är underviktig vad ska jag göra?"...

Det är ju väldigt mycket tjat om vikt-debatten, håller ni koll på vem som säger vad eller?
För jag orkar inte bry mig. Själva bråket är så himla löjligt, man gör det man vill själv. That's it. Är man mogen att ta hand om sig själv (vilket några inte är) så är det skit samma vad hon eller han gör, varför dra in medierna i det hela? (visserligen är bloggar en del av medierna)




Är det någon mer som har gjort sånna här test?
Jag gör det mest för skoj skull, precis som när man läser horoshop. Man vet att det antagligen inte kommer hända (eller så stämmer det in på majoriteten av alla människor) eller så beror det på hur man tolkar texten, men hur som helst så är det på hur man tror.
Vad tror ni?
Är det något sånt här ni gör/läser som ni hoppas på?

Kommentarer:

1 PERFEKTION:

testade mitt bmi igår med och enligt de va jag nästintill undernärd. jag tycker att jag är helt normal..

2 Marianabanana:

Jag tror på ödet!



Haha, tack. (:

3 Malin Deilert:

Hahaha, jag blev 78 år. XD

4 sara:

hej:) nu har jag frågestund på min blogg:) så fråga något du känner för:)

5 Johan:

BMI = Bryr Mig Inte

men lite dåligt samvete har man ju ändå.

Men du, vad tycker du om det här:

tänk om någon sa till dej eller nån annan tjej: "Du får inte leka med / umgås med killlar".

Skulle du lyda? Vad yycker du om nån som vill förbjuda på det sättet?



Kommentera här: