Ja, Jag äter G-O-D-I-S!



När du ser denna bilden så har minst en (och antagligen flera) redan ätits upp. Men visst har jag bra smak när det kommer till sånt här godis?
Sen när måste jag undvika godis?

Jag har fått en del frågor om lördag. Ni kanske vet att SpotLifes fest i Stockholm  är på lördag och dom flesta inom SpotLife verkar som att dom ska gå. Jag kommer inte gå på festen, detta är inte för att jag inte vill utan när jag fick informationen om festen (som egentligen skulle vara i december?) så visste jag inte om Emanuel skulle spelas in den helgen, eller om min farmor skulle ha sin middag osv osv.
Som det ser ut nu verkar ingenting hända på lördag, och det är ju jättesurt eftersom jag redan tackat nej och inte alls planerat. Och att börja planera att åka upp nu känns lite drastiskt.
Så nej jag kommer inte vara där på lördag, även om jag verkligen vill. Men ni vet väll att ni själva kan gå? Iallafall på efterfesten, även om ni inte har en SpotLife blogg.
Jag hoppas att alla som går får det jättekul på lördag!


Till er som kanske är så underbara och undrar hur det gick med mina planer om att kolla på mattor idag. Det gick ju sådär, vi hittade en del men sen är frågan hur mycket man egentligen vill lägga på den (och om jag kan få mina föräldrar att sponsra mig...jag är trots allt student ;))

Kommentarer:

1 Dress Like a Princess:

Godis ska aldrig undvikas :P Jag äter de hela tiden, hehe!



Hehe jaa undra varför man hade uppvisning till den där gimmie gimmie gimmie av alla låtar, de va antagligen skönt gung i den :P hehe

2 bella:

mycket bra smak! vilka filmer har du varit med i? känner igen dig men kan inte komma på vilken film .. puss

3 bella:

åh tack! ska kolla in den! puss

Svara gärna på min fråga om top model i bloggen!

4 niki:

åhhh geisha

5 Kajsa:

Choklad är så gott :)

6 Hanna Nordstrand:

Ja visst är dom :)

Det är när man skaffar barn som livet börjar på riktigt, då blir allt annat oviktigt!

Men vilken mumsig bild du hade där...jag började med näringsdrinkar för en vecka sen och har hållt sträng diet sen dess, det var hårt o se dina godisar :-)

Kram

7 Rebecka:

sv: haha du har en poäng där :P

8 Hanna:

det ser supergott ut! Men du glömde snickers!!! <3 Gud va jag blev sötsugen nu...:D

9 Erica:

sv: Åh tack! :) Va tråkigt, kan bero på att din hy är lite torr tror du?



Kram

Erica

10 Linnea:

Tack :D Den har vart underbar!!! :d Hur har din dag vart då? :)

Kommentera här: