Hallå Hela Pressen skriver om mig

Jag hittade denna blogg hos min kusin för kanske en vecka sen, och jag tyckte att dom hade en del roliga inlägg (dom delar väldigt många åsikter om stora bloggare med mig) så jag har dom på mina favoriter här på datorn. Jag är inget big fan av wordpress och det får faktiskt bloggar därifrån att sjunka, tro det eller ej men jag år så "trångsynt".

Men hur som helst, nu när jag kollade in på deras sida så hittade jag detta inlägg



"Inläggen är många till antalet, men det blir inte tråkigt för att hon har en bra variation på sortens inlägg. Ena inlägget kan handla om att hon inte har någon mat hemma för att direkt därefter berätta vad hon har läst i VeckoRevyn. Två ganska skilda saker, men hon får det att hänga ihop och få se hur det är att leva som aktris."

Haha visst är dom underbart roliga? Jag skriver ju om så mycket mer än det
Dom hade bara stavat fel på mitt namn ;)
Så kolla in deras blogg nu, värt ett besök


_______________



Och här ser ni "bara" statist-Julia för dagens avsnitt
(vid ett av tillfällena)

Kommentarer:

1 Rebecca:

Härligt att få sån fin kritik av en annan blogg. :)

2 Johanna Wilsson:

Och vid ett flertal gånger till^^

3 Carola:

kul blogg o tack för komplimangen till min dotter! :)

4 Johanna Wilsson:

Jag tror garanterat att det avsnittet skulle varit bra utan en tjej som inte ens pallar dra halsbloss ;)

5 Malin:

hahaha sant :D

6 Johanna Wilsson:

Vad bra att du tycker det för det är det som gör mig unik!

7 carro:

kul :)

8 Jasmine:

sv; hahha vrf ser du ingen skillnad på oss? vi är ju jätteolika :P!!

9 JoseFiin:

shit så du är typ kändis :D?

10 ❤DENISE DORNELL❤:

söt blogg du har!

11 manuela:

vad för slags skådespelerska är du:) får du betalt:P?

12 manuela:

vad för slags skådespelerska är du:) får du betalt:P?

13 manuela:

vad för slags skådespelerska är du:) får du betalt:P?

14 manuela:

vad för slags skådespelerska är du:) får du betalt:P?

15 manuela:

vad för slags skådespelerska är du:) får du betalt:P?

16 Mandy:

Tack rara du för kommentaren!:)

17 Mandy:

Tack rara du för kommentaren!:)

18 Mimmi:

svar: Smaken är som baken. Det beror ju helt på vad man gillar för film. Jag tyckte iaf att den var super bra :) Fast sockersöt det var den,

19 Roxanna:

Sv: Jadu, tyckte alla var bra :D är du statist där elr vadå? ;D

20 Wysteriia:

Vad var du statist i ? :)

21 Tompan:

Ja, fyfan. Får ersättning, men det är en klen tröst.



Skinnjackan jag hade var min favoritjacka alla kategorier... Hade letat ett bra tag efter en sån. Men nu får jag leta igen. Hoppas jag får tur nu, för en sån sanslös otur som jag hade - den är väl slut nu hoppas jag. Förresten, du har fina ögon. Vem är du?

22 LOVISA:

Har tävling i bloggen =) Du kan vinna smycke!

23 Natalie:

Ah det är hellugnt :) har haft mycket för mig nu också, men säg till om d kommer upp nått mer:)

24 sofie:

hihih va bra =) kram

25 Karin:

Du kan ju ha en tävling vem som ser dig flest gånger under en Andra Avenyn vecka. Får jag fråga en sak, vad står ni och pratar om (tex. där på bilden) om det nu är sagt att ni ska snacka. Om vädret eller?

26 Dress Like a Princess:

ååh vad kul :)

27 Joella:

Jag hade inte tänkt kolla på Andra Avenyn, men sen så kopplade jag över för kanske tredje gången i mitt liv till det program, och just denna scen började ungefär då. Jag såg två tjejer stå och röka i bakgrunden och jag tänkte att "hm, hon till vänster kanske är julia". Kul att det var det. =)

Kommentera här: