Vad är din Talang?



Jag vår tvungen att ha bildbevis om mina föräldrar någonsin påstår att jag är dum. Haha Visst kan jag slänga ur mig blåsta kommentarer ofta men när det kommer till pussel-minne eller vad man nu ska kalla det så har jag, om jag får säga det själv, en grym talang.

122 i IQ, kanske inte så mycket men iallafall bättre resultat än 92% av populationen. Sound good hey?
Vill ni också testa så klicka här, man ser testat på höger sida


Nej nu ska jag äta upp allt godis innan småbarnen kommer och ringer på dörren!
Hahah

Kommentarer:

1 neda:

sv: tack! :)

2 Karin:

hoppas detsamma:)

3 Anonym:

hej, tycker du om att kolla på film, och sedan inte vet vilken film du ska titta på. Då är min blogg något för dig, här dyker det upp filmtips hela tiden. Kika in på www.tipspafilm.blogg.se

4 Sabina:

Du var smarter ;) jag hade lite över 100 (107 eller något men jag minns inte exakt)

5 NELLI:

Okay ;))



Nja vet inte vad jag ska tipsa om.. du kan ju kolla på skräckfilm eller ngt ;p

6 Hannah:

Tack så mycket ! :)

7 catta:

snygg blogg!! kolla gärna in min me´...

Kraam

8 Lisa:

Nej, det är bara lite balla bilder som vi tog. :D

9 Bejbelin:

det måste jag testa... låte kul =)

10 Anja:

Haha, åh tack!

11 SANIBO:

ojoj då är det alltså bevisat att jag är blond. fick endast 97. haha!

12 Hanna:

Grattis.. jag skulle nog få typ 2% kanske.. Om jag har tur.. Haha har aldrig vart bra på sådana test.. =) ha en bra helg!

13 Amandah:

Sv; Hehe jo man ska vara ute i god tid!: ) Måste det om jag ska få ihop ekonomin med : )

14 Carita:

Haha, sånt där är så kul egentligen :] Ska göra testet nu. ^^ Puss.

15 Joakim:

Okej, men då får vi hoppas att det kommer ut, för jag vill se! :D Ha det bra!

16 Nicole:

Svar: Tack så mycket!

17 pelle:

Oh, jävla smartskaft här ju! Grattis eller vad man säger.



Halloween-tips? Kanske lite blod som du kan fixa med en sådan där kapsel, så att det rinner lite snyggt ned för hakan? Haha, fan vad lamt tips ;D

18 Dennis:

åh, imponerande! :D

19 Caroline:

Man bockar och bugar! Speciellt när man får en sådan kommnetar från en smarting som dig ;)

20 melissa:

haha jag fick nog oxå ngt sånnt har jag för mig.. :p

21 Agge:

Svar: Ja, eller hur?:P

22 Rebecca:

Och jag vågar inte ens testa. Hehe.



Svar: Nä, ingen snö alls typ. Därför gjorde jag en på paint istället.

23 Jenny:

finfin bloggis du har:D

24 Camilla:

Mysig blogg :)

25 evelina:

stackars barn, inge godis? ond, ond, ond



fin blogg föresten :)

26 Andreas:

Ha en jätte bra kväll och hoppas du får en underbar Halloween! Ha det bäst nu! :)

27 sandra:

tack desamma! :)

28 Cornelia:

Nice!

29 FREJA LINDSKOG:

SVAR: Tackar så mycket! :D

30 Cecilia:

Tack så mycket :) Fin blogg du har!

Ha en fortsatt trevlig kväll / Natt

Kram

31 Tobias:

svar: yes det är rostade mackor :D

32 Liene:

Det testet har jag gjort redan, fick bara 103, är inte så smart. Fast min mamam säger att jag är skitsmart! aja, det beror väl på:P

Ha en trevlig dag, kram

33 jenilita:

hmm undra hur hög iq man har igentligen..

va det många barn som ringde på hoss dej o busade?

Kommentera här: