Man kan väl inte kalla henne känd?

Jag sitter just nu och kollar igenom det nya numret av VeckoRevyn. Lite lyx är det att vara en som prenumererar på tidningar för man får den tidigare ju, men lite dåligt är det ju eftersom man måste beställa sakerna som man egentligen ska få med via sms för tidningen i affärer kostar 10 kr extra bara för det.
I lands problem I know.

Men så iallafall så tar dom upp kändisars rädslor och vad som gör dom osäkra. Och dom tre kändisarna dom tar upp är Marie Serneholt, Ann Söderlund och Nina Jingebrant.
Marie har ju gjort A-teens bland annat, Ann är ju programledare men så är det säkert någon där ute som funderar på vad Nina har gjort.
Guess what?
Jo hon var med i Ensam mamma söker.

Det är ju ingen kändis! haha förlåt men...nej. Den enda jag kan se som en kändis av dom tre är Marie men absolut inte Nina. Hon har bara vart med i ett program TV3 gör för att få folk att tycka synd om dom först, önska att dom kan hitta någon i serien och sen hoppas på att en sån sak ska hända dom.
Men känd är hon inte, iallafall inte enligt mig.

Föresten, alla kändisar är ju praktiskt taget mänskliga PR trick?

Kommentarer:

1 Anonym:

ahaha!!

faktiskt, hela det programet är ju välldigt konstigt!

kolla gärna in min blogg

kram

2 Sara:

Svar: tack så mycket! :)

3 SSORTIZIZ:

Hej! Rösta på 80-talets bästa låt i min blogg, Nuu liksom!!

4 Linna:

sv: jaha vad kul:) vart eller som vad ska du ha det då ? :)

5 Matilda:

hahaha, nja.. hon är nog verkligen ingen större kändis ^^

6 Karin:

klart man kan mobilblogga, men det var ju inte riktigt vanlig mobilbloggning jag pratade om eller hur? det var ju en ny funktion där man kan se var bloggaren är, läste du inte?

7 Stephanie:

tack:)

8 Karin:

jaha du är inte intresserad av att spana in det heller då? du kan ju läsa + kika i mina förra inlägg på bloggen. hur kul som helst! kommer upp en karta var man bloggar ifrån.

9 ERIK - grabbenmedstil:

haha, dte vet jag inte ;D men jag ska starta det i alla fall! :D

10 Erica:

Den enda jag kände igen av de tre var Marie.. :p

11 Nikita:

vad menar du med att det har strulat sig?

Aha det där med Publishme.se?

Jo jag märkte det, för har läst det på andra bloggar också! :)

Diggar din blogg btw!!! :D

12 anna:

men vårt samhälle bygger ju på såna där C-kändisar nu :P



svar: idag vart det jobb hela dagen =/ själv då?

13 e m m a:

Svar: de är superhemska finnar.. Och jag får nästan aldrig finnar!!

14 Knutte:

Hehe tack :P Japp visst är det :P

15 Sofia:

Svar: du kan beställa läppglansen på bluebox.se :) finns läppglans som liknar glassburkar med :D

16 vexy:

njae... har färgat mitt hår rött i 5 års tid, och har kämpat med att få tillbaka en brun hårfärg i snart ett år - de gamla röda vill inte riktigt ge med sig och lyser igenom. Så mellan varven är det fortfarande mer rött än brunt...

Men nu så - provar den nya 10minuters färgningen. Se hur den är :)

17 Ida:

Tack:) gör jag också mycket bättre dag idag!

Hoppas du mår bra måste säga att du är väldigt söt:)

18 Richie:

Gå in på denna sida och klicka på google länkarna för att vinna en 12 megapixels digitalkamera!



http://thecompetition.freehostia.com/

19 SANIBO:

haha så sant.

hela det där ensam mamma söker är bara så pinsamt också.

20 Viktoriae:

Sv: Veckorevyn läste jag förut, bra tidning också!:) God natt! :)

Kommentera här: