Minnes väggen



Jag håller på med det sista i mitt rum just nu, innan jag ska in till stan förhoppningsviss.
Men vi får vänta tills mamma kommer hem eftersom hon har med sig den där tavlan (som ska vara en meter lång haha) och då vill jag inte sätta upp dom andra innan jag vet vart jag ska sätta den och hur den ser ut.

Men på bilden ser ni min "minnes"-vägg, där jag har bland annat en bild från LIA inspelningen sommaren 06 (5:e bilden från vänster) och sen lite andra fina bilder på ställen jag vart på och liknande.
Riktigt mysigt, så fort jag vaknar upp kommer jag se det, och såklart kommer det vara fullt med kort inom ett kort tag (jag måste bara köper mer hängen haha).


Har ni en minnes-vägg eller liknande?

Kommentarer:

1 Ebba:

Sv: Tack så mycket. :)

2 Julia:

Jag har tänk på det många gånger, men har aldrig tagit mig tid till att gå och lämna bilder till framkallning:PMen det är jätte sött när man har det:D

3 Michelle:

Jättefint. Jag har inget liknande men funderar på att skaffa, gäller att bara komma på vart och hur jag vill ha det. Jag är så pedant.

4 Hanna:

Taack så jättemycket ! :)



älskar din blogg !

5 Alexandra:

Oj 12 timmar? :O JObbigt hih VI höll på några timmar oxå men itne så läänge.

6 marcus:

"lite snö till och med?



Vad tror du om Titanic 2? Sanning eller fejk? "



hehe tror den blir av.. ;)

Minnsevägg har jag inte.. Men har vissa föremål som hjälper mig minnas saker.. bland annat gamla bilder =)

7 SANIBO:

sv: HAHA! det hade vart snyggt!

8 felicia:

Jag har en minnes-dörr.

har satt upp bilder sen jag var liten :)

9 Jessie<3:

Åh va fint. ja har också en =)

10 Robin ^^:

Hej! Var med och tävla om produkter från The Body Shop i min blogg!

http://bexiii.blogg.se/2008/november/goodiebag-tavling.html

11 Jenny:

Svar: Tack detsamma:)



Nä, men man kanske borde skaffa en fin minnesvägg?;) Hur gammal är du?

12 Marie:

Du med.

13 Sara:

Sv; Tack så jättemycket, sötis.

Allt bra med dej?

Kram

14 Nina:

tack sötis! :)



kram.

15 mari:

Hejsan!



Här kommer en superfin julklapp från oss på modebutiken www.paprikastore.se.



Du och dina läsare från 20% Rabatt på hela vårt sortiment ända fram till julafton.

Skriv rabattkod TOMTEN i kassan.



Ha en underbar kväll!

Mari

www.paprikastore.se



16 Emma:

Jag har precis köpt små ramar, satt in bilder på mig och vänner och satt upp på väggen. Det blir så persoligt och varje gång jag får förbi dem blir jag lite varm i hjärtat! Riktigt roligt är det.

17 minaya:

Å tack så mkt.. :-)



hoppas din vecka blir super,,

18 Mills:

Ha en trevlig dag :D

19 Alina:

åå coolt!! :) Trevlig första advent! :)

20 Karin:

Vad var LIA-inspelningen för något då? :)



Skulle faktiskt vara fint med en vägg hemma med lite foton.

21 Carina - inspirera:

Jättmysigt tips med minnesvägg...kan mycket väl tänka mig att ha en sådan, där man lätt kan lägga till och byta ut bilderna.

Ha en bra advent!

Kommentera här: