Paris svarar inte i telefon under sex - ovanligt!

Haha såg nyss en scen ur filmen som jag bara börja skratta åt. Det börja ringa och då valde Paris att inte svara eftersom hon höll på att strula runt med en kille. Haha detta är ju inte direkt hennes naturliga miljö märker man ju för efter det jag har hört så finns det med i en sexvideo hon gjort tillsammans med ett ex där hon svarar i telefon under sjävla sexet.

haha tänk dig.
Kompis: - Tja! Vad gör du?
Paris: - Nej vi har sex bara...men du vilket nagellack tyckte du att jag skulle köpa till den där stora galapremiären?

Nej nu kanske jag är taskig men det är den bilden jag har om henne och jag tror inte jag är ensam om den. Fast hon kanske gör som en viss bloggerska gör, spelar dum men är egentligen jättesmart?

Kommentarer:

1 Angelica:

hahaha jaadu hon är snygg och har snygga kläder, mer vet jag inte om henne som jagb är så intresserad av, hon verkar mest rätt knas den där paris :D



såg att du är skådespelare? vad gör du, gjort nånting i tv?:) kram

2 joies:

jadu, jag har inte kommentarer om varken henne eller vår nutida britney spears. alla stjärnor floppar ju!



skådespelar låter intressant, vad medverkar du i?

3 Markus:

Jag vet inte, tycker det är rätt skoj att svara i telefon i pågående sexakt..

4 Mia:

varför inte svara?

Kommentera här: