Nyårsafton ffs - you know what that means

Hey guys, eller godmorgon?

Jag ska svara på alla kommenterarer, men det blir inte förens imorgon är jag rädd! Jag har så himla mycket att göra nu inför dagen. Klockan 3 ska jag vara hemma hos Viktoria och hjälpa till innan middagen. Vi kommer ha en tjejstart på kvällen och så får killarna komma senare helt enkelt ;)
Det betyder att jag ska åka runt 2 tiden, och innan dess måste jag göra en massa saker kan jag lova.

T.ex. packa väskan, mejla en kille, duscha, byta om, packa ner fest kläderna (med dom sakerna jag ska ha på mig så skulle jag dö av att ha dom på vägen dit, blir mjukisbyxor) och en massa annan skit verkligen.
Kul som skam kommer det bli men jag är rädd att jag bara kommer hinna ett inlägg till innan jag sticker, men det är ju nyårsafton, ni förlåter mig eller hur?


Imorgon blir det en dag att satsa på bloggen, seg hemma dag är perfekt att bara sitta och besöka sidor osv. För vem ska egentligen göra något på nyårsdagen? Nej usch...jag kommer inte vilja gå ut ur sängen.
Men vi hörs senare?

Puss på er

Kommentarer:

1 Emma Gynning:

Gott Nytt år vännen!!



Hoppas du får en bra kväll och trevligt firande!!

Kommentera här: