Jennifer Aniston - Så otroligt vacker

Det var ju inte längesen Jennifer Aniston visade sig naken (okej med slips) på framsidan av tidningen GQ. Sen dess har jag bara sett en massa skit om henne, folk påstår att det är en ålderskris hon vill bli av med och visa att hon är yngre i sinnet. Folk säger att det är en hämnd mot Angelina Jolie och Brad Pitt. Hur som helst, who cares?
Hon är så j*vla vacker, speciellt här.


 
 



Kan man tro att hon snart kommer fylla 40 och är så strålande vacker än?
Jag förstår fortfarande inte varför Brad (förlåt men förlorade han inte sin snygghet och charm i samma veva som han valde Angelina också?) valde att skilja sig från en av dom vackraste kvinnorna, mycket mycket snyggare än Angelina. Det låter som en ålderskris från hans sida egentligen ;)


Alla som tycker annat är dumma eller bara avundsjuka.

Kommentarer:

1 Tobias:

hon är sjukt snygg

2 SANIBO:

hon är snygg för sin ålder, yes.

men jag har aldrig riktigt gillat henne, och ännu mindre dom här bilderna.

3 Elin:

Ja absolut!

Han är verkligen inte rädd för att skämma bort mig när det gäller födelsedag och julafton. :)

4 Suss:

Svar: Hehe joo jätteskönt faktiskt, fast då får man mindre betalt. Men vad gör det när man verkligen inte orkar sitta kvar där & är helt omotiverad!? ; D Hoppas du får en bra kväll! =)

5 Jessica:

fin bild på din header..

jo varför detta är del 2 är för att jag hade en första del för ett tag sen?:P

6 codidi:

Håller med om att dem va dyra, men blev käär i dem, dem sitter klockrent på foten med:D

Rolig blogg ska verkligen följa den:)

7 Linnéa:

jo, det var väl inte världens finaste dag kanske. :P Men det ser gråare ut än vad det egentligen var... det blir ganska kass kvallé när man tar kort på ett fotografi, hehe.

8 ANGELICA:

sv: åh ja :D

okej okej :/



nej håller med dig! man kan ju fan tro att hon är 25 år alltså! snygging är vad hon är.

9 Emma:

Tack för kommentaren i min blogg, älskar det kortet. :)

Kommentera här: