Storfot Finns!

Jag läste nyss på AftonBladet att två personer påstår sig ha sett och fångat (dödat?) storfot.
Jag tror att dessa män är från USA, låter som det på namnen iallafall rätta mig om jag har fel.

Själv tycker jag att sånt här är väldigt intressant, jag hoppas att det finns saker i världen som människan inte ännu hittat eller förstår. Att mysterier finns gör bara livet lite roligare, spännande och trevligare.

Tydligen så ska dom har männen ha vart i skogen (Obs dom är  professionella Storfot-jägare, visste inte att det fanns sånna!) och stött på ett helt gäng med varelser som liknar storot och dom har lyckats (som jag sa innan, antagligen dödat) en av dom och har nu tagit med den för bevis och dom ska göra DNA test på varelsen.

Varelsen dom har hittat ska vara över 2 meter lång och väga över 200 kg. Visst låter det intressant? Att dom kan ha hittat en sådan varelse och ingen vet egentligen vad det är för något.

Denna bild ska tydligen vara den första som kommit ut till pressen:



Inte så mysigt, ser mest ut som en mask här ifrån och en massa päls (kanske blondinbellas?). Och vad är det på magen den har? Inälvor?
Nej jag tycker som sagt att det är väldigt intressant och jag tycker även att det hela med att vi inte är ensamma i universum är ännu roligare. Jag hoppas verkligen inte att vi är det!

Kommentarer:

1 elin:

Svar: haha, jajamen :D själv?

2 Jenny:

Kan inte annat än att hålla med dig, älskar sånt som man inte riktigt "kan ta på" och säga exakt vad det är! :)

3 Mattias:

Storfot är en myt(?) i USA, så det är ganska självklart att det är där dom har hittat denne.

Storfoten dom hittade var självdöd.

Kommentera här: