Stor fotografering imorgon!

Jag kom på nyss att imorgon är det fotografering! Och jag ska ha med mig kläder så jag liknar en i Charlies Angels.
Hur kul låter inte det?
Fast så klart finns det ju ett problem i det, vi börjar vid 12 tiden, men så klart så ska vi fotas klockan halv 11.
Men jag har sån tur att jag ska träffa några kompisar som ska hjälpa mig att få rätta looken.
Så jag hoppas att det funkar.
Sen så är det ett jättebra erbjudande för att få ett bra CV bild att skicka runt.
Men hur ska man le?

Alla andra år har jag ju haft ett stort leende med tänder, men jag har ingen lust med det i år eftersom jag har tandställning.
Så jag hoppas på att det blir bra ändå, tack och lov så får man godkänna vilka bilder dom ska skriva ut istället för att dom väljer.

Förra året så tog det fotografen 2 bilder att ta på mig tills vi fick den perfekta, han var jättenöjd och frågade om han fick använda det för att visa det för andra folk som exempel på vad han fotat.
Detta är andra gången det har hänt i mitt liv, när jag var liten så fotade jag en jättebra bild och nästa år så kom fotografen till min mammas jobb och visade upp min bild.
Då blev både jag och mamma glada :)

Får se om det är samma glada fotograf i år som förra året, det hoppas jag på iallafall!

Kommentarer:

1 Peaches:

hoppas det :D vad tycker du om intimpiercingar btw? Snyggt eller inte?

Kommentera här: