Jag omringas av stjärnor

Haha just det ja! Detta glömde jag berätta om!
Igår när jag och Viktoria satt på Esperanto(?) Platsen och väntade på dom andra som för tillfället köpte mat så kom det upp två killar.
Jag tänker skriva upp samtalet på ett sätt jag hatar egentligen men det var enklast så för er att förstå.

Så killarna har precis kommit fram till oss:
Kille1 - Hej.
Jag - Hej
Kille1 - Kan vi slå oss ner?

Då tänker jag, så dum som jag är, vilken idiot klart han kan sätta sig ner, så nickar lite och återgår till samtalet med Viktoria.
Killarna pratar lite, även med oss där dom frågor om vi åker skateboard med. Det gör vi ju inte precis, ingen av oss kan ens stå på en. Jag försökte en gång men den bara flög bakom, så som om den hatade mig.
Till slut kommer dom vi väntat på och sätter sig på bänken bredvid.
Killarna som sitter bredvid oss säger hejdå och går iväg.
Då kommer en kompis fram och säger:
- Såg ni vem det där va?!

Alla hade tydligen insett att det var killen från Snook som satt bredvid oss hela tiden, förutom jag. Vilken tabbe.
Fast jag har aldrig riktigt gillar deras musik, Men jag vet ju ändå hur dom ser ut.


Han utan keps.

Kommentarer:

1 emma:

ahahhaha :D

jag hade inte kännt igen han jag heller, gillartyp 2 låtar av dom, har ingen ork att engagera mig i resten för dom är inte riktigt min stil. men snygg är han ju! (;

2 sofia:

påriktigt? var det han?

tufft :D

3 hejblondie:

OMG ! vad ballt ! lite avis man blir när man själv gillar deras musik! haha :)

4 JYTTE:

Ulala najs att du fick dig ett snack med Daniel :) Visst är snubben trevligast?

Kommentera här: