"Jag är inte känd"

Ni har inte glömt av att anmäla er inför den finfina bloggträffen jag håller i eller?
Ni kanske tycker att jag inte kan fixa nått eftersom:
1. Jag är en person bara, ofta när man gör det så är man flera
2. Jag är inte känd.

Men oj vad fel du kan ha om du tänker så, eftersom jag låter alla mina läsare som kommer medverka under kvällen ge tips om vart man kan äta osv och vad spelar det för roll om man är känd bloggare eller inte?
Jag kan säga att kvällen kommer bli minst lika kul som alla andras om inte bättre som sagt.
Anmäl er genom att kommentera eller mejla [email protected]

Mer info här!


__


Nu har jag bjudit in en del till iallafall, får se vilka som kan :) Nu ska jag se på tv ett tag! Puss på er så länge

Kommentarer:

1 Katya:

"anmäler mig" ;P

Kommentera här: