Blondinbella ger svar

Nyfiken som jag är, så ville jag veta vad Blondinbella får för frågor i sina frågestunder och vad jag får i mina. Jag måste säga att dom frågor ni ger mig är mycket mycket roligare!
Men en som jag fastnade för var hennes svar på hur hon såg på andra stor bloggare:

"Vad tycker du om:
Kissie -
Min lilla copycat? Helt klart den roligaste bloggen som går att läsa förtillfället. Dock undrar jag om hon spelar white trash eller om hon verkligen är så på riktigt?
Stina-lee - Hon är för öppen och för snäll i bloggen, andra kommer att utnyttja det, tyvärr. Därför är det bra att hon har slutat vara lika öppen.
Kenza - Sveriges tråkigaste blogg? Och vad är grejen med cigg på alla bilder?"

Jag måste hålla med henne om Kenza när hon har cigg på varje bild, och att Stina Lee är väldigt väldigt gullig. Men att Kissie är hennes copy-cat? Nej jag tror hon bara är nervös över att Kissie har lyckats komma så långt på bara ett år medans för henne tog det två. haha stackars Blondinbella, blev debatten om hennes påhittade övergrepp för mycket för henne så hon måste skylla ifrån sig?

Om ni frågar mig så har BB's blogg sjunkit som fan sen Italien resan, och sen sjunk den lite till när bilderna på pälsarna dök upp. Och det roliga är ju att hon inser inte att hon håller på att tappa greppet.

Men om Kissie är hennes copy-cat...vems copy-cat är jag? Finns det någon stor bloggare som är skådespelerska? Eller ska jag bli den första?

Kommentarer:

1 dum bimbo:

MÅSTE DU TJATA OM ATT DU E EN SKÅDESPELERSKA (jag har iaf aldrig sett dig innan o du e riktigt ful för att vara en) sluta tjata hejdå din blogg suger aldrig mer jag kommer hit tror alla andra tänker likadant

2 p:

Alltså, hur kan du ens påstå att övergreppet är påhittat? Det är lika korkat som när dom i svenska rättssalar frågar våldtäktsoffer vad dom hade för kläder på sig när de blev våldtagna. Hur fan kan man vara så dum att man inte tror på en tjej som säger sig ha blivit övergripen? Fattar verkligen inte det, vare sig man gillar personen eller inte. Tänk om du blev våldtagen och ingen trodde på dig för att det skulle vara ett PR-trick? Seriöst, kom ned på jorden.

3 Jessika:

jag tror faktiskt inte att alla som läser denna blogg läser den för att du är skådespelare

4 hm:

alltså, vad har du spelat i? en tandkrämsreklam eller?

5 Lisa:

Jag har förstått att du är skådespelerska nu, haha, men vilka filmer/reklamer/teatrar har du spelat i då?=)

Kommentera här: